Tuesday, August 18, 2009

SleePing pArtnER WitH NAJIKHAH..!! hahaha



K i K i N Site!!

Assalamualaikum w.b.t...
hehehe,... aku kat sini xde bende pun nak citer,.. cume suka2..
mane ler taw ley kuarkan bakat yang terpadam neh,.. hahaha. sebelum tu,, biar lar aku knlkan diri ni. aku ne kikin,, rum8 jikhah. saje je nyebok kat sini.
tiba2 rase cam nak citer psl member2kat utm plk,..
terus terang nak kate waktu 1st time aku dtg sini x thn woo...
tgk orang yang pelik2... mcm x satu kepala r dgn aku..
mcm baik2 n sopan2 gitu,.. mcm nak blk je rasenya, ari2 aku msg member aku
waktu kat sekolah n matrik.. tapi lame-kelamaan..,, bila dah lame kenal,, best upenya dowg neh..
hahaha,... suka lak aku dgn dowg.. seh ingat batas2 walaupun gumbira2...
tapi,, bila kita dah jadi kawan dgn owg tu,, mesti r sikit sebnayak pun terpengaruh gak kan,..
hehe,, tapi xpe,, terpengaruh kearah benda yang positif. nak dijadikan cerita,, ritu besday kwn aku,, kteowg pun orak2 larr. dia punya lar gelak coz kate aku dah berubah. dah jadi lain n yang paling penting aku dah jadi sopan santun. hahahahahha,.. xpelah.. kan aku nak jadi cekgu,, mst r sopan santun..nak didik anak bangsa tu,.. bukan benda yang main2. hohohoh..... ok larr....stop dulu kat sini,.. nak mandi. t dowg marah x siap rg nak jln ne... hahahahhhhhhhh.
SEKIAN,, WASSALAM..........

0 comments:

Post a Comment